1. skoledag

Kære elever i Nybøl Børneunivers

Jeg håber, at I alle har haft en dejlig sommerferie med masser af skønne oplevelser, og at I er helt klar til på mandag.

På mandag mødes vi i skolegården, hvor vi starter med en fælles morgensang. Derefter har I timer til kl. 11.00. De der skal i sfo går i sfo og resten må tage hjem.

Der er ikke så mange retningslinjer, når vi kommer i skole igen. Alle skal huske at vaske hænder og holde en god håndhygiejne og vi mødes fortsat hver morgen i skolegården og går samlet ind. Der er fra undervisningsministeriets side en kraftig opfordring til test inden skolestart for alle på 12 år og derover, som kommer på skolen:

"Der gælder en kraftig opfordring til test for elever, der er fyldt 12 år samt ansatte, besøgende og andre personer med tilknytning til skolen/institutionen i forbindelse med fremmøde på folkeskoler, fri- og privatskoler, efterskoler og frie fagskoler. Der opfordres i forbindelse med fysisk fremmøde til at have gennemført en coronatest inden for de seneste 72 timer ved antigentest og 96 timer ved PCR-test, dog højest to gange jævnt fordelt over de seneste syv dage." UVM.dk

Det håber jeg, at alle husker, så vi sammen kan passe på hinanden.

Jeg glæder mig så meget til at se Jer alle igen:)

Hilsner fra Tine